ПЛАНИРАЊЕ НА МОДУЛАРНА ЕДИНИЦА
Име и презиме на наставникот
|
Габриела
Петроска
|
Назив на училиште, место
|
СЕОУ Гостивар,
Гостивар
|
Струка/Сектор
|
Средно
економско училиште
|
Образовен профил/квалификација
|
професор по македонски јазик и литература
|
Учебна година
|
2019/20
|
Модул/предмет
|
Македонски
јазик и литература
|
Наставна програма
|
Македонски
јазик и литература
|
Број и назив на модуларна едница
|
1.
Комуникација
|
Неделен/годишен фонд на часови
|
2 / 72
|
Година на изучување на програмата
|
прва
|
Паралелка/клас
|
I - 5, 6, 7, 8, 9, 11,
12
|
Ред. бр.
|
Резултати
од
учење
(РУ)
|
Вкупно
часови за РУ
|
Време
на реализаци-ја
на
РУ
|
Назив
на наставни единици
|
Број
на часови за:
|
|||||
НС
|
ПиО
|
Приме-на на ИКТ
|
||||||||
Т
|
В
|
П
|
||||||||
1.
|
СЛУШАЊЕ
Го
толкува значењето и активно да слуша и издвојува значајни елементи и идеи.
Точно
да ги изговара гласовите, зборовите и речениците врз основа на слушнат текст
|
3
|
четврта
седмица октомври
|
1.Правоговор
|
1
|
2
|
|
|
1
|
|
2.
|
РАЗГОВОР
Води
приватен и службен разговор во стандардна и нестандардна форма
|
3
|
2
и 3 седмица февруари
|
2. Разговор,
3. Монолог,
4. Дијалог
|
3
|
|
|
|
1
|
|
3.
|
ЧИТАЊЕ
Чита
со почитување на правоговорот и интерпункциските знаци.
Определува
тематско – идејна структура на даден текст
|
6
|
|
5. Читање со разбирање
|
6
|
|
|
|
|
|
4.
|
ПИШУВАЊЕ
Пишува
кратки текстови
|
4
|
1
и 2 седмица март
|
6.Пишување на кратка содржина (од даден текст)
7.Пишување на честитка
8.Пишување на покана
9.Пишување на писмо (лично)
|
4
|
|
|
|
|
|
Користена
литература
|
Наставна програма Македонски јазик и литература за учениците од другите
заедници, за прва година, МОН, БРО, Скопје, 2019 година
|
|||||||||
Забелешки
|
|
No comments:
Post a Comment