4.1.Наслов
на тематската целина: Просветителството во Европа и Македонија
Реден
број
|
Структура на тематската целина
|
Време на
реализација
|
1.
|
Prosvetitelstvo vo Evropa (pregled)
|
21.11.2019
|
2.
|
Prosvetitelstvoto vo Makedonija
|
25.11.2019
|
3.
|
Joakim Kr~ovski
|
27.11.2019
|
4.
|
Kiril Pej~inovi}
|
28.11.2019
|
5.
|
Теодосија Синаитски (печатниците)
|
02.12.2019
|
6.
|
Јордан Хаџи Константинов Џинот
|
04.12.2019
|
7.
|
Подготовка за писмена работа
|
05.12.2019
|
8.
|
Писмена работа
|
09.12.2019
|
9.
|
Поправка на писмена работа
|
11.12.2019
|
Ø Цел на тематската целина
-Da ja usvoi osnovnata
faktografija za belezite na prosvetitelstvoto;
-da
se zapoznava so najtipi~nite pretstavnici
i so `anrovite.
-Da
se zdobie so podatoci za istoriskiot
kontekst vo koj se
javuva
prosvetitelstvoto;
-da
gi sogleda belezite na prosvetitelstvoto
vo Makedonija;
-da
gi komentira i da gi sporeduva
osnovnite podatoci za
`ivotot
i deloto na Kr~ovski i na
Pej~inovi} povrzani so
istoriskiot
kontekst;
-da
sogleda deka vo prosvetitelskata
dejnost ima avtori ~ii{to
op{ti idei se univerzalno –
prosvetitelski;
-da
gi reproducira osnovnite fakti
za makedonskite pe~atnici
na
Teodosija Sinaitski, daskal Kam~e,
Kirijak Dr`ilovi}.
–
Da gi komentira osnovnite biobiliografski
podatoci za Xinot;
–
da ja sogleda negovata osnovopo lo`ni~ka uloga
vo dramata i teatarot vo
Makedonija;
–da
gi sogleduva estetskite vrednosti
na tekstovite i nivnata
kni`evno-istoriskata
va`nost.
Ø
Дидактички
насоки
- Eventualno rabota vo grupi: sekoja od grupite prezentira del od prosvetitelski tekst
(od Volter: Kandid; od
Didro, ili Ruso; basnite na Krilov ili na Obradovi} i sl.)
-
Ve`bi na tekstovi preku koi }e se napravi literaturnojazi~ na analiza.
-
^itawe tekstovi od
Pej~inovi} i od Kr~ovski so diskusija za jazi~nite belezi
vo niv. Na
tablata se bele`at moralnite
problemi koi gi pottiknuvaat
tekstovite i se
otvora polemi~ka
diskusija (za i protiv)
tezite za koi se zastapuvaat
avtorite.
- Izvadoci od dramskite i od drugite tvorbi na Xinot.
Ø Услови за работа
-
Македонски јазик и
литература
-
Печатени материјали со
различна содржина
-
Power point презентации
-
Интернет
Ø Средства и постапки за
вреднување
- Повторување,
анализа, одделување на успешно (неуспешно) спроведена комуникација,
- Читање
текстови, спроведена комуникација,
- Тест,
- Наставно
ливче,
- Квиз.
No comments:
Post a Comment