9.1.Наслов
на тематската целина: Romantizmot i kulturnata
prerodba vo Makedonija
Ред.бр.
|
Структура на темата
|
Време на реализација
|
1.
|
Sobira~i na makedonsko
narodno tvore{tvo
|
15.04.2020
|
2.
|
Dimitrija Miladinov
|
16.04.2020
|
3.
|
Konstantin Miladinov
|
22.04.2020
|
4.
|
Анализа на творештвото од К. Миладинов
|
23.04.2020
|
5.
|
Утврдување на знаењата
|
27.04.2020
|
6.
|
Rajko @inzifov
|
29.04.2020
30.04.2020
|
7.
|
Grigor Prli~ev
Serdarot
|
04.05.2020
06.05.2020
|
8.
|
Утврдување на знаењата
|
07.05.2020
|
9.
|
Подготовка за писмена работа
|
11.05.2020
|
10.
|
Поправка на писмената работа
|
13.05.2020
|
11.
|
Лектира
|
14.05.2020
|
12.
|
Еко содржини
|
18.05.2020
|
13.
|
Презентација на проекти
|
20.05.2020
|
Ø Цели
на темата:
- Da se zapoznae
so nositelite na novoto
kulturno vreme i noviot duh
vo Makedonija i nivnata dejnost
na planot na jazikot, u~ebni~kata
literatura i sobiraweto na
narodnoto tvore{tvo;
-da gi sporeduva
sobira~ite na makedonski
umotvorbi [apkarev
i Cepenkov.
– Da gi
reproducira osnovnite bio-bibliografski
podatoci za
Dimitrija
Miladinov;
– da go
komentira zna~eweto na Dimitrija
Miladinov za
prerodbata i
kako sobira~.
-Da gi
prodlabo~i znaewata za Konstantin
Miladinov kako
osnovopolo`nik
na makedonskata avtorska
poezija; da gi do`ivee i
da gi vrednuva
negovite poetski tvorbi.
-Da se zapoznae
so dejnosta na Rajko
@inzifov i negovoto zna~ewe
za makedonskata kulturna
istorija;
- da se utvrdat
soznanijata za Rajko
@inzifov kako poet, raska`uva~,
publicist i nau~en rabotnik.
-Da se pro{iri
soznanieto za Prli~ev kako
eden od najtalentiranite
i najplodni pisateli od
vremeto na Prerodbata;
-da navleguva
interpretativnoanaliti~ki vo su{tinskite
vrednosti
i belezi na poemata ,Serdarot“.
Ø Услови
за работа:
-вежбанки,
-маркери
-наставни ливчиња
Факсимили
Фотографии
Аудио – видео записи
Ø Корелација(внатрешна
и надворешна):
-
Vnatre{na
korelacija i
korelacija so
prethodnata
nastavna sodr`ina i
so nastavata po
istorija
Ø Дидактички насоки
- U~enicite
vo grupi i individualno gi
zabele`uvaat predznaewata vo vrska
so novata nastavna sodr`ina
- Vizuelen
materijal. Knigi od sobira~ite.
Tekstovi za ilustracija na
sobira~kata postapka.
- Tekstovi
(bele{ki na biografite na
Miladinov).
- Fotografii
i reprodukcii, faksimili.
- Glasno
~itawe na pesnite, magnetofonska
snimka ili kaseta so muzi~ka
izvedba.
- Mo`na
e i video kaseta za Ohrid i ezeroto.
- Se
void frontalna diskusija.
- Mo`nost
za rabota vo grupi preku slednite
aktivnosti:
1. @inzifov -
avtor na tvorbi od
pove}e `anrovi;
2. ,,Glas“ pesna
na qubovta kon tatkovinata
i humanisti~ko
borbenata misija na ovoj poet.
3. ,,Pro{edba“ -
raskaz - reporta`a,
dokument za prilikite vo Makedonija.
Prezentacijata
na grupite.
-
U~enicite individualno
istra`uvaat fakti koi se
odnesuvaat na Prli~ev i na negovata tvore~ka rabota. Gi prezentiraat faktite i vrz osnova na niv se pravi
rezime.
Poemata prethodno se ~ita individualno, a na ~asot
sekoj u~enik se opredeluva za del za koj saka da govori, se polemizira za likovite i
nivnite postapki i se
potenciraat
eti~kite i estetskite
elementi vo nea.
Ø Средства
и постапки за вреднување:
-писмено оценување,
-индивидулно,
-самооценување
-Наставни ливчиња
Писмена работа
Ø Забелешки
од реализација на темата:
No comments:
Post a Comment