Thursday, October 24, 2019

Тематски за мај. втора година македонски паралелки


9.1.Наслов на тематската целина: Romantizmot i kulturnata
prerodba vo Makedonija


Ред.бр.
Структура на темата
Време на реализација
1.
Sobira~i na makedonsko
narodno tvore{tvo
15.04.2020
2.
Dimitrija Miladinov
16.04.2020
3.
Konstantin Miladinov
22.04.2020
4.
Анализа на творештвото од К. Миладинов
23.04.2020
5.
Утврдување на знаењата
27.04.2020

6.
Rajko @inzifov
29.04.2020
30.04.2020
7.
Grigor Prli~ev
Serdarot
04.05.2020
06.05.2020
8.
Утврдување на знаењата
07.05.2020
9.
Подготовка за писмена работа
11.05.2020
10.
Поправка на писмената работа
13.05.2020
11.
Лектира
14.05.2020
12.
Еко содржини
18.05.2020
13.
Презентација на проекти
20.05.2020

Ø  Цели на темата:
- Da se zapoznae so nositelite na novoto kulturno vreme i noviot duh vo Makedonija i nivnata dejnost na planot na jazikot, u~ebni~kata literatura i sobiraweto na narodnoto tvore{tvo;
-da gi sporeduva sobira~ite na makedonski umotvorbi [apkarev
i Cepenkov.
– Da gi reproducira osnovnite bio-bibliografski podatoci za
Dimitrija Miladinov;
– da go komentira zna~eweto na Dimitrija Miladinov za
prerodbata i kako sobira~.
-Da gi prodlabo~i znaewata za Konstantin Miladinov kako
osnovopolo`nik na makedonskata avtorska poezija; da gi do`ivee i
da gi vrednuva negovite poetski tvorbi.
-Da se zapoznae so dejnosta na Rajko @inzifov i negovoto zna~ewe za makedonskata kulturna istorija;
- da se utvrdat soznanijata za Rajko @inzifov kako poet, raska`uva~, publicist i nau~en rabotnik.
-Da se pro{iri soznanieto za Prli~ev kako eden od najtalentiranite i najplodni pisateli od vremeto na Prerodbata;
-da navleguva interpretativnoanaliti~ki vo su{tinskite
 vrednosti i belezi na poemata ,Serdarot“.

Ø Услови за работа:
-вежбанки,
-маркери
-наставни ливчиња
Факсимили
Фотографии
Аудио – видео записи

Ø Корелација(внатрешна и надворешна):
-     Vnatre{na korelacija i korelacija so prethodnata nastavna sodr`ina i so nastavata po istorija

Ø Дидактички насоки

-  U~enicite vo grupi i individualno gi zabele`uvaat predznaewata vo vrska so novata nastavna sodr`ina
-  Vizuelen materijal. Knigi od sobira~ite. Tekstovi za ilustracija na sobira~kata postapka.
-  Tekstovi (bele{ki na biografite na Miladinov).
-  Fotografii i reprodukcii, faksimili.
-  Glasno ~itawe na pesnite, magnetofonska snimka ili kaseta so muzi~ka izvedba.
-  Mo`na e i video kaseta za Ohrid i ezeroto.
-  Se void frontalna diskusija.
-  Mo`nost za rabota vo grupi preku slednite aktivnosti:
1. @inzifov - avtor na tvorbi od pove}e `anrovi;
2. ,,Glas“ pesna na qubovta kon tatkovinata i humanisti~ko borbenata misija na ovoj poet.
3. ,,Pro{edba“ - raskaz - reporta`a, dokument za prilikite vo Makedonija.
Prezentacijata na grupite.
- U~enicite individualno istra`uvaat fakti koi se odnesuvaat na Prli~ev i na negovata tvore~ka rabota. Gi prezentiraat faktite i vrz osnova na niv se pravi rezime. Poemata prethodno se ~ita individualno, a na ~asot sekoj u~enik se opredeluva za del za koj saka da govori, se polemizira za likovite i nivnite postapki i se
potenciraat eti~kite i estetskite elementi vo nea.


Ø Средства и постапки за вреднување:
-писмено оценување,
-индивидулно,
-самооценување
-Наставни ливчиња
Писмена работа

Ø Забелешки од реализација на темата:


No comments:

Post a Comment