ПЛАНИРАЊЕ НА МОДУЛАРНА ЕДИНИЦА
Име и презиме на наставникот
|
Габриела
Петроска
|
Назив на училиште, место
|
СЕОУ Гостивар,
Гостивар
|
Струка/Сектор
|
Средно
економско училиште
|
Образовен профил/квалификација
|
професор по македонски јазик и литература
|
Учебна година
|
2019/20
|
Модул/предмет
|
Македонски
јазик и литература
|
Наставна програма
|
Македонски
јазик и литература
|
Број и назив на модуларна едница
|
1.
Македонска литература
|
Неделен/годишен фонд на часови
|
2 / 72
|
Година на изучување на програмата
|
прва
|
Паралелка/клас
|
I - 5, 6, 7, 8, 9,
11, 12
|
Ред. бр.
|
Резултати
од
учење
(РУ)
|
Вкупно
часови за РУ
|
Време
на реализаци-ја
на
РУ
|
Назив
на наставни единици
|
Број
на часови за:
|
|||||
НС
|
ПиО
|
Приме-на на ИКТ
|
||||||||
Т
|
В
|
П
|
||||||||
1.
|
СЛОВЕНСКА
ПИСМЕНОСТ
Го
толкува значењето и улогата на Кирил и Методиј како основоположници на
словенската писменост
|
8
|
4
седмица септември,
1,
2 и 3 седмица октомври
|
1.Словенска
писменост Кирил и Методиј Панонски легенди
|
1
|
|
|
|
1
|
|
Ги
набројува карактеристиките на Охридската книжевна школа
|
2.Охридска
книжевна школа
|
1
|
|
|
|
|
||||
Ја
коментира улогата на Климент Охридски како основоположник на македонската
писменост
|
3.Климент
Охридски – Пофално слово за св. Кирил
|
1
|
1
|
|
|
|
||||
Ја
коментира улогата на Црноризец Храбар во одбрана на словенската писменост
|
4.Црноризец
Храбар – За буквите
|
1
|
1
|
|
|
|
||||
|
5.Проверка
на знаењата
|
|
|
|
2
|
1
|
||||
2.
|
ПРОСВЕТИТЕЛСТВОТО
ВО МАКЕДОНИЈА
Ги
наведува карактеристиките на просветителството во Македонија
|
10
|
1,
2,3,4 седмица ноември
1
седмица декември
|
1.Појава
и особености на просветителството во Македонија
|
1
|
|
|
1
|
|
|
Ја
анализира улогата и значењето на Јоаким Крчовски, Кирил Пејчиновиќ и Теодосие
Синаитски
|
1. Јоаким Крчовски,
2. Кирил Пејчиновиќ и
3. Теодосие Синаитски
|
3
|
3
|
|
2
|
1
|
||||
3.
|
Лектира
|
6
|
2
седмица декември,
4
седмица мај
|
5.Силјан
Штркот
6.Автобиографија
– Григор Прличев
|
2
|
2
|
|
2
|
|
|
Користена
литература
|
Наставна програма Македонски јазик и литература за учениците од другите
заедници, за прва година, МОН, БРО, Скопје, 2019 година
|
|||||||||
Забелешки
|
|
No comments:
Post a Comment