5.1.Наслов на тематската целина: Prakti~no-profesionalna
komunikacija
Реден
број
|
Структура на тематската целина
|
Време на реализација
|
1.
|
Разговор
|
12.12.2019
|
2.
|
Опишување
|
16.12.2019
|
3.
|
Раскажување
|
18.12.2019
|
4.
|
Известување
|
19.12.2019
|
5.
|
Вест
|
23.12.2019
|
6.
|
Практични вежби
|
25.12.2019
|
7.
|
ИНТЕГРАЦИЈА НА ЕКОЛОШКАТА ЕДУКАЦИЈА ВО МАКЕДОНСКИОТ ОБРАЗОВЕН СИСТЕМ
|
26.12.2019
|
8.
|
Лектира
|
30.12.2019
|
9.
|
Презентација на проекти
|
20.01.2020
|
Ø Цел на тематската целина.
-Da umee da gi
kontrolira i naso~uva svoite
misli, da gi promisluva i
prifa}a tu|ite misli
i stavovi, da go zbogatuva svojot
re~nik.
-Da ja sfati
su{tinata i celta na opisot
vo sekojdnevniot razgovor,
vo literaturen,
nau~en i drug tekst kako informacija (usna/pismena) za setilnata, nadvore{nata i duhovnata, vnatre{nata stvarnost na
~ovekot;
-da umee da
opi{uva predmeti, pojavi
(procesi i sostojbi), su{testva
(`ivotni i rastenija), li~nosti,
konkretno i apstraktno,
stati~no i
dinami~no;
-da go usvojuva
i da go praktikuva principot
na opi{uvawe koj trgnuva
od op{toto kon poedine~noto;
-da gi razviva
sposobnostite za nabquduvawe,
selektirawe i verbalizirawe na
predmetite na opisot soglasno
so negovite celi so upotreba na paronimi,
sinonimi i drugi soodvetni funkcionalni zborovi, frazi i izrazi vo op{teweto.
-Da znae
koncizno da raska`e, da fabulira
nastan i do`ivuvawe i
da istakne biten
moment spored hronolo{ki red i
kombinirano
(so
retrospekcija) i da preraska`e
tekst; film so istaknuvawe
i tolkuvawe na dominantnite
vrednosti, misli, stavovi;
-da analaizira i
da sintetizira idei
so koristewe monolog i
dijalog.
-Da umee
prakti~no da gi realizira
utvrdenite formi voo~uvaj}i
ja strukturata i sfa}aj}i
ja nivnata funkcija
Ø Дидактички насоки
-
Ve`bi:
Se simulira vid na razgovor
vo koj u~enicite podeleni
vo grupi iznesuvaat stavovi
i argumenti za odredeni
pra{awa, se diskutira
za prednostite i nedostatocite
vo razgovorot.
- Ve`bi: Opi{uvawe na predmetite od neposrednata okolina so insistirawe na nivnata vrska so funkcijata (za da se sfati logikata na funkcijata na literaturniot opis vo integralnoto delo);
- opi{uvawe na li~nosti od neposrednata okolina i li~nosti od `ivotot na u~enikot (po se}avawe: od semejniot krug i po{iroko);
- opi{uvawe na sopstveni ~uvstva i emocionalni reakcii pri opredeleni `ivotni situacii.
- Nastavnikot gi pottiknuva u~enicite da se obidat precizno da gi izrazat formite, goleminite, boite i dr. svojstva na predmetite, pojavite i su{testvata so soodvetno primenuvawe na imenki i pridavki, glagoli, pravej}i zna~enski varijanti so menuvawe na re~eni~nite dodatoci.
- Ve`bi na gotovi obrasci i ekstovi za voo~uvawe na strukturata i funkcijata, a potoa i nivna samostojna izrabotka so proveruvawe na rezultatite i so korekcii
2. Услови за работа
-
Македонски јазик и литература
-
Печатени материјали со различна содржина
-
Power point презентации
- audio-vizuelna prezentacija
-
Интернет
3. Средства и постапки за вреднување
-
Повторување, анализа, одделување на успешно (неуспешно) спроведена комуникација,
-
Читање текстови, спроведена комуникација,
-
Реферат – недостатоците и предностите на (пишаниот) говорниот текст.
No comments:
Post a Comment