2.1. Наслов на тематската целина: Humanizmot
i renesansata vo
Evropa
Реден
број
|
Структура на тематската целина
|
Време на реализација
|
1.
|
Хуманизам и ренесанса
|
20.09.2019
|
2.
|
Dante Aligieri
-Bo`estvena komedija
(Vovedna pesna)
|
23.09.2019
25.09.2019
|
3.
|
Fran~esko Petrarka -
Kanconier
|
26.09.2019
|
4.
|
Utvrduvawe na znaewata
|
30.09.2019
|
5.
|
Вилијам Шекспир -
Хамлет
|
02.10 2019
03.10.2019
|
6.
|
Мигел де Сервантес
–
Дон Кихот
|
07.10.2019
09.10.2019
|
7.
|
Класицизам – Молиер - Тартиф
|
10.10.2019
14.10.2019
|
8.
|
Тематско утврдување (тест)
|
16.10.2019
|
9.
|
Лектира
|
17.10.2019
|
10.
|
Еко содржина
|
21.10.2019
|
11.
|
Презентација на проект
|
24.10.2019
|
1. Цел на тематската целина
·
Da usvoi fakti za
generalnite i za specifi~nite belezi na ovoj
pravec vo
svetskata literatura, kako i za
pretstavnicite koi se
javuvaat vo
razli~nite nacionalni
literaturi.
·
Da
gi usvojuva literaturnoistoriskite i
teoriskite fakti za belezite na
literaturata na Dante i Petrarka
kako pretstavnici na razli~ni `anrovi vo literaturata: epika vo stihovi (Dante), lirika
(Petrarka).
·
Da
gi usvoi belezite na renesansnata
angliska literatura preku
tvore{tvoto na [ekspir;
·
Da gi osoznae najeksponiranite momenti od tvore{tvoto na [ekspir;
·
Da se zapoznae na
elementarno nivo so
najkomentiranite aspekti na
dramata Hamlet.
·
Da
gi usvojuva belezite na renesansnata {panska
literatura;
·
Da gi komentira
osnovnite podatoci za `ivotot i
deloto na
Servantes;
·
Da gi prepoznava
renesansite (и baroknite) elementi vo negovite
tekstovi.
·
Da se zdobie so
znaewa za op{testvenite i za kulturnite okolnosti
vo koi se javuva
klasicizmot, za osnovnite belezi na
poetikata na klasicizmot, za
pretstavnicite vo nacionalnite лiteraturи na Evropa;
·
da usvoi osnovni informacii za tvore{tvoto na Molier i
negovoto mesto vo istorijata na literaturata;
·
da gi znae osnovnite belezi na klasicisti~kata drama, da gi pronao|a vo tekstot i samostojno da gi interpretira.
2. Дидактички
насоки
·
Poso~uvawe
na nivniterazliki. Simulirawepolemika pome|u sredniot vek i renesansata i bele`ewe na argumentite.
·
Preku
~itawe tekstovi od predrenesansnite
avtori,
nastavnikot
pottiknuva diskusija za
`anrovite vo koi se projavile ovie
avtori (Dante Aligieri, Fran~esko Petrarka i Xovani Boka~o). Po mo`nost, odnapred podgotveni grupi u~enici nastapuvaat so svoite rezultati od prou~uvaweto na
tema:
^ovekovata sloboda i tretmanot na
motivot na
qubovta.
·
Interpretacija
na selektirani izvadoci od dramata
Hamlet kako ilustracija za
tvore{tvoto na
[ekspir i za vrednostite na
dramata.
·
Interpretacija
na Don Kihot. Rabota so
delovi od tekstovite so
ve`bi za prepoznavawe na
baroknite i
renesansnite belezi.
·
Eventualno:
audio-vizuelna prezentacija
na belezite na
klasicizmot vo razli~nite vidovi umetnost.
3. Корелација
-
Korelacija so
istorijata, so
likovnata i so
muzi~kata umetnost
4. Услови за работа
-
Македонски јазик и литература
-
Печатени материјали со различна содржина
-
Power point презентации
-
Интернет
5. Средства и постапки за вреднување
-
Повторување, анализа, одделување на успешно (неуспешно) спроведена комуникација,
-
Читање текстови, спроведена комуникација,
-
Реферат – недостатоците и предностите на (пишаниот) говорниот текст.
No comments:
Post a Comment