Monday, October 28, 2019

Програма за личен професионален развој



Вистинската вредност на наставникот не е детерминирана со тоа што знае, ниту пак со неговата способност да го пренесе она што го знае, туку да ја стимулира желбата кај другите да знаат.

Р.бр.
КОМПЕТЕНЦИИ
АКТИВНОСТИ
РЕСУРСИ
ВРЕМЕ НА РЕАЛИЗАЦИЈА
ОЧЕКУВАНИ ИСХОДИ
1.
Унапредување на вештините за реализирање на добри училишни практики. 
Посета на часови на други наставници и размена на искуства во стручен актив

-наставници од училиштето,
- стручен актив,
-советник од БРО.

септември – јуни
учебна 2019/20
Збогатување на стратегиите и техниките за работа и успешна примена на истите во пракса.
2.
Овозможување на учениците да стекнуваат трајни знаења.
Поврзување на наставната содржина со други содржини и предмети.

-видеа,
-извадоци,
-фотографии.
септември – јуни
учебна 2019/20
Стекнување на трајни знаења и можност на учениците да размислуваат пошироко.
3.
Унапредување на ИКТ вештини.
Подобрување на изгледот и прегледноста на постоечкиот блог и негово збогатување со различни содржини
-средства за обука,
-компјутер,
-интернет,
-советник од БРО,
-Компетентен соработник (наставник по информатика).
септември – јуни
учебна 2019/20
Зајакнување на капацитетот на наставникот за поуспешна примена на интернетот и компјутерите во настава.
4.
Реализирање на акциски истражувања за подобрување на професионалната практика.
Обуки, работилници, консултации со стручни лица.
-средства за обуки,
-работилници,
-соработка со стручни лица,
-стручен актив на јазичари.
септември – јуни
учебна 2019/20
Стекнување вештини за рефлектирање на сопствената практика.
5.
Дигитална обработка на добрите практики.
Обуки за снимање и монтирање на видео материјали за добри училишни практики.
-Компјутер,
-Фотоапарат,
-Компетентен соработник (наставник по информатика).
септември – јуни
учебна 2019/20
Соодветно пласирање на добрите практики пред јавноста преку користење на различни медиуми.
6.
Зголемување на бројот на мултиетничките активности.
Реализирање на различни мултиетнички активности на часовите и на воншколските активности.
-колеги од различни етникуми,
-ученици од различни етникуми,
-мултиетнички проекти.
септември – јуни
учебна 2019/20
Надминување на стереотипи и предрасуди меѓу учениците.
Развивање на пријателства кои ќе резултураат со соработка и поддршка во различни активности.
7.
Објективно и континуирано оценување на постигнувањата на учениците.
Оформување на јасни критериуми за оценување на секој одговор (устен, писмен, во електронаска форма, проект, презентација, работа во група...)
-критериуми предвидени со наставните програми,
-критериуми стекнати со лично искуство,
-критериуми оформено во соработка со учениците.
септември – јуни
учебна 2019/20
Можност ученикот да воочи кој материјал го владее, а за што треба да вложи дополнителен труд. Објективна оценка.
8.
Создавање на позитивна клима за работа.
Осмислување и примена на интересни стратегии за работа кои ќе промовираат соработка.
-соодветни обуки,
-он лајн курсеви,
-соодветни блогови,
-размена на искуства,
-идеи од учениците.
септември – јуни
учебна 2019/20
Успешно и полесно совладување на наставниот материјал, соработка меѓу учениците, дружење.
9.
Индивидуално следење на ученикот
Водење на портфолио на ученикот
-фолдери за секој ученик поединечно за електронските достигнувања,
-папки за секој ученик или секој клас.
септември – јуни
учебна 2019/20
Прегледност на достигнувањата на ученикот кои ќе им помогнат на учениците да ги следат своите достигнувања, на родителите и на наставникот.
10.
Инклузија на учениците со потешкотии во учењето.
Изготвување на програма за работа со ученици со потешкотии во учењето.
Изработка на соодветни наставни помагала.
Избор на соодветни наставни стратегии.
-литература,
-он лајн обуки,
-статии и истражувања објавени на интернет,
-размена на искуства,
-разговор со компетентно лице (дефектолог).
септември – јуни
учебна 2019/20
Успешно спроведување на инклузијата и постигнување на оптимални резулатати во учењето.


ИЗВЕШТАЈ ЗА РЕАЛИЗАЦИЈА НА ПРОФЕСИОНАЛНИОТ ПЛАН ЗА РАЗВОЈ

Активност

Време на реализација
Примена од наученото
Влијание кај учениците
Докази
Причина за нереализација
Предлог активности за следната година

Забелешки

































































No comments:

Post a Comment