Вистинската вредност на наставникот не е
детерминирана со тоа што знае, ниту пак со неговата способност да го пренесе
она што го знае, туку да ја стимулира желбата кај другите да знаат.
Р.бр.
|
КОМПЕТЕНЦИИ
|
АКТИВНОСТИ
|
РЕСУРСИ
|
ВРЕМЕ
НА РЕАЛИЗАЦИЈА
|
ОЧЕКУВАНИ
ИСХОДИ
|
1.
|
Унапредување на вештините за реализирање на добри
училишни практики.
|
Посета на часови на други наставници и размена на
искуства во стручен актив
|
-наставници од училиштето,
- стручен актив,
-советник од БРО.
|
септември – јуни
учебна 2019/20
|
Збогатување на стратегиите и техниките за работа и
успешна примена на истите во пракса.
|
2.
|
Овозможување на учениците да стекнуваат трајни знаења.
|
Поврзување на наставната содржина со други содржини и
предмети.
|
-видеа,
-извадоци,
-фотографии.
|
септември – јуни
учебна 2019/20
|
Стекнување на трајни знаења и можност на учениците да
размислуваат пошироко.
|
3.
|
Унапредување на ИКТ вештини.
|
Подобрување на изгледот и прегледноста на постоечкиот
блог и негово збогатување со различни содржини
|
-средства за обука,
-компјутер,
-интернет,
-советник од БРО,
-Компетентен соработник (наставник по информатика).
|
септември – јуни
учебна 2019/20
|
Зајакнување на капацитетот на наставникот за поуспешна
примена на интернетот и компјутерите во настава.
|
4.
|
Реализирање на акциски истражувања за подобрување на
професионалната практика.
|
Обуки, работилници, консултации со стручни лица.
|
-средства за обуки,
-работилници,
-соработка со стручни лица,
-стручен актив на јазичари.
|
септември – јуни
учебна 2019/20
|
Стекнување вештини за рефлектирање на сопствената
практика.
|
5.
|
Дигитална обработка на добрите практики.
|
Обуки за снимање и монтирање на видео материјали за
добри училишни практики.
|
-Компјутер,
-Фотоапарат,
-Компетентен соработник (наставник по информатика).
|
септември – јуни
учебна 2019/20
|
Соодветно пласирање на добрите практики пред јавноста
преку користење на различни медиуми.
|
6.
|
Зголемување на бројот на мултиетничките активности.
|
Реализирање на различни мултиетнички активности на
часовите и на воншколските активности.
|
-колеги од различни етникуми,
-ученици од различни етникуми,
-мултиетнички проекти.
|
септември – јуни
учебна 2019/20
|
Надминување на стереотипи и предрасуди меѓу учениците.
Развивање на пријателства кои ќе резултураат со
соработка и поддршка во различни активности.
|
7.
|
Објективно и континуирано оценување на постигнувањата
на учениците.
|
Оформување на јасни критериуми за оценување на секој
одговор (устен, писмен, во електронаска форма, проект, презентација, работа
во група...)
|
-критериуми предвидени со наставните програми,
-критериуми стекнати со лично искуство,
-критериуми оформено во соработка со учениците.
|
септември – јуни
учебна 2019/20
|
Можност ученикот да воочи кој материјал го владее, а за
што треба да вложи дополнителен труд. Објективна оценка.
|
8.
|
Создавање на позитивна клима за работа.
|
Осмислување и примена на интересни стратегии за работа
кои ќе промовираат соработка.
|
-соодветни обуки,
-он лајн курсеви,
-соодветни блогови,
-размена на искуства,
-идеи од учениците.
|
септември – јуни
учебна 2019/20
|
Успешно и полесно совладување на наставниот материјал,
соработка меѓу учениците, дружење.
|
9.
|
Индивидуално следење на ученикот
|
Водење на портфолио на ученикот
|
-фолдери за секој ученик поединечно за електронските
достигнувања,
-папки за секој ученик или секој клас.
|
септември – јуни
учебна 2019/20
|
Прегледност на достигнувањата на ученикот кои ќе им
помогнат на учениците да ги следат своите достигнувања, на родителите и на
наставникот.
|
10.
|
Инклузија на учениците со потешкотии во учењето.
|
Изготвување на програма за работа со ученици со
потешкотии во учењето.
Изработка на соодветни наставни помагала.
Избор на соодветни наставни стратегии.
|
-литература,
-он лајн обуки,
-статии и истражувања објавени на интернет,
-размена на искуства,
-разговор со компетентно лице (дефектолог).
|
септември – јуни
учебна 2019/20
|
Успешно спроведување на инклузијата и постигнување на
оптимални резулатати во учењето.
|
ИЗВЕШТАЈ ЗА РЕАЛИЗАЦИЈА НА ПРОФЕСИОНАЛНИОТ
ПЛАН ЗА РАЗВОЈ
Активност
|
Време на реализација
|
Примена од наученото
|
Влијание кај учениците
|
Докази
|
Причина за
нереализација
|
Предлог активности за следната
година
|
Забелешки
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment