ПЛАНИРАЊЕ НА МОДУЛАРНА ЕДИНИЦА
Име и презиме на наставникот
|
Габриела
Петроска
|
Назив на училиште, место
|
СЕОУ Гостивар,
Гостивар
|
Струка/Сектор
|
Средно
економско училиште
|
Образовен профил/квалификација
|
професор по македонски јазик и литература
|
Учебна година
|
2019/20
|
Модул/предмет
|
Македонски
јазик и литература
|
Наставна програма
|
Македонски
јазик и литература
|
Број и назив на модуларна едница
|
1.
Јазик
|
Неделен/годишен фонд на часови
|
2 / 72
|
Година на изучување на програмата
|
прва
|
Паралелка/клас
|
I - 5, 6, 7, 8, 9,
11, 12
|
Ред. бр.
|
Резултати
од
учење
(РУ)
|
Вкупно
часови за РУ
|
Време
на реализаци-ја
на
РУ
|
Назив
на наставни единици
|
Број
на часови за:
|
|||||
НС
|
ПиО
|
Приме-на на ИКТ
|
||||||||
Т
|
В
|
П
|
||||||||
1.
|
ИСТОРИСКИ
РАЗВИТОК НА МАКЕДОНСКИОТ ЈАЗИК
Го
одредува местото на македонскиот јазик во групата на словенските јазици
|
2
|
трета
седмица септември
|
1.Македонскиот
јазик во групата на словенските, јужнословенските и балканските јазици
|
1
|
|
|
1
|
1
|
|
2.
|
ФОНЕТИКА
И ФОНОЛОГИЈА
Разликува
што е глас, а што буква.
|
10
|
2,
3, 4 седмица декември,
4
седмица јануари,
1
седмица февруари
|
1.Глас
и буква
|
1
|
1
|
|
|
|
|
Разликува
кои гласови се самогласки, а кои согласки.
|
2.Поделба
на гласовите, самогласки и согласки
|
1
|
1
|
|
|
1
|
||||
Прави
јасна разлика во изговорот на гласовите.
|
3.Изговор
и пишување на гласовите: л, љ, њ, ј, ф, х, џ, ќ, ж,
ѓ, ч.
|
1
|
1
|
|
|
|
||||
Ги
применува правилата за трисложно акцентирање
|
4.Акцентот
во македонскиот стандарден јазик
|
1
|
1
|
|
|
1
|
||||
5.Проверка
на знаењата
|
|
|
|
2
|
|
|||||
3.
|
МОРФОЛОГИЈА
Конструира
реченици во кои ќе употребува именки
|
12
|
4
седмица февруари,
3
и 4 седмица март,
1
и 2 и 3 седмица мај
|
1.Именки
|
1
|
1
|
|
|
1
|
|
Составува
реченици со почитување на граматичките категории кај глаголот
|
2.Глаголи
|
1
|
1
|
|
|
1
|
||||
Употребува
глаголски форми за сегашно време
|
3.Сегашно
време
|
1
|
1
|
|
|
1
|
||||
Се
служи со глаголските форми за минато определено свршено и несвршено време
|
4.Минато
определено свршено и несвршено време
|
1
|
1
|
|
|
|
||||
5.Проверка
на знаењата
|
|
|
|
4
|
|
|||||
4.
|
СИНТАКСА
Ги
применува видовите реченици според содржината
|
8
|
1,
2, 3 и 4 седмица април,
и
1 седмица јуни
|
1.Видови
реченици според содржината:расказни, прашални,
заповедни, желбени и извични
|
1
|
1
|
|
|
1
|
|
Конструира
прости и сложени реченици
|
2.Видови
реченици според составот: прости и сложени реченици
|
1
|
1
|
|
|
1
|
||||
Ги
разликува подметот и прирокот како главни членови во реченицата
|
3.Главни
реченични членови: подмет и прирок
|
1
|
1
|
|
|
1
|
||||
4.Проверка
на знаењата
|
|
|
|
2
|
|
|||||
Користена
литература
|
Наставна програма Македонски јазик и литература за учениците од другите
заедници, за прва година, МОН, БРО, Скопје, 2019 година
|
|||||||||
Забелешки
|
|
No comments:
Post a Comment