Наставен предмет: Македонски јазик и литература
Година: III
Тема: Македонска литература крајна 19 и
почеток на 20век; Есеј;Масовни медиуми
За паралелките на македонски наставен јазик
Ред.бр. |
Структура
на темата |
Време
на реализација |
1 |
Повторување на материјалот од прво полугодие |
19.01.2020 |
2 |
Модерната во светската литература |
19.1.2020 |
3 |
Е.А.По – живот и дело |
20.1.2020 |
4 |
Анализа на поезијата од Е.А.По |
26.1.2020 |
5 |
Шарл Бодлер – живот и дело |
26.1.2020 |
6 |
Анализа на поезијата од Шарл Бодлер |
27.1.2020 |
7 |
Македонската литература при крајот на 19 и почетокот на 20 век (појава,
особености, главни претставници) |
2.2.2020 |
8 |
Марко Цепенков – живот и дело |
2.2.2020 |
9 |
Анализа на „Силјан Штркот“ од Марко Цепенков |
3.2.2020 |
10 |
Сложена реченица. |
9.2.2020 |
11 |
Сврзнички и бессврзнички реченици |
9.2.2020 |
12 |
Војдан Чернодрински – живот и дело |
10.2.2020 |
13 |
„Македонска крвава свадба“ од Војдан Чернодрински |
16.2.2020 |
14 |
Повторување и утврдување |
16.2.2020 |
15 |
Независно сложени реченици. |
17.2.2020 |
16 |
Составни независно сложени реченици |
23.2.2020 |
17 |
Вежби |
23.2.2020 |
18 |
Македонската литература меѓу двете светски војни (појава, особености, гл.
претставници) |
24.2.2020 |
-Да ги
осознава особеностите на модерната во светската литература,времето во кое таасе
создава;
-да се
запознава со посебните претставници и со нивниот живот и дело;
-Да ги
воочи разликите во нивните специфичности
(симболизам,имресионизам,експресионизам,надреализам,дадаизам)
-Да го
збогати речникот;
- Да се запознаат со претставниците на
македонската литература напочетокот на20 век
Ø Услови за работа:
-Граматика, весници, списаниjа, хамер, хартија, табла,
маркери, презентации и квизови, посета на локално радио, разговор со новинар.
Ø Корелација(внатрешна и надворешна):
-Мајчин јазик на ученикот
Ø Средства и постапки за вреднување:
-соработка и комуникација во групата,
-активност,
-лидерство,
-начин на презентација на стекнатите знаења,
постери, брошури, статии.
Ø Забелешки од реализација на темата:
No comments:
Post a Comment