Monday, October 12, 2020

Тематско планирање за јануари и февруари

 

Наставен предмет: Македонски јазик и литература

Година: III

Тема: Македонска литература крајна 19 и почеток на 20век; Есеј;Масовни медиуми

За паралелките на македонски наставен јазик

 

Ред.бр.

Структура на темата

Време на реализација

1

Повторување на материјалот од прво полугодие

19.01.2020

2

Модерната во светската литература

19.1.2020

3

Е.А.По – живот и дело

20.1.2020

4

Анализа на поезијата од Е.А.По

26.1.2020

5

Шарл Бодлер – живот и дело

26.1.2020

6

Анализа на поезијата од Шарл Бодлер

27.1.2020

7

Македонската литература при крајот на 19 и почетокот на 20 век (појава, особености, главни претставници)

2.2.2020

8

Марко Цепенков – живот и дело

2.2.2020

9

Анализа на  „Силјан Штркот“  од Марко Цепенков

3.2.2020

10

Сложена реченица.

9.2.2020

11

Сврзнички и бессврзнички реченици

9.2.2020

12

Војдан Чернодрински – живот и дело

10.2.2020

13

„Македонска крвава свадба“ од Војдан Чернодрински

16.2.2020

14

Повторување и утврдување

16.2.2020

15

Независно сложени реченици. 

17.2.2020

16

Составни независно сложени реченици

23.2.2020

17

Вежби

23.2.2020

18

Македонската литература меѓу двете светски војни (појава, особености, гл. претставници)

24.2.2020

 

 

-Да ги осознава особеностите на модерната во светската литература,времето во кое таасе создава;

-да се запознава со посебните претставници и со нивниот живот и дело;

-Да ги воочи разликите во нивните специфичности (симболизам,имресионизам,експресионизам,надреализам,дадаизам)

-Да го збогати речникот;

-   Да се запознаат со претставниците на македонската литература напочетокот на20 век

 

Ø Услови за работа:

-Граматика, весници, списаниjа, хамер, хартија, табла, маркери, презентации и квизови, посета на локално радио, разговор со новинар.

 

Ø Корелација(внатрешна и надворешна):

-Мајчин јазик на ученикот

 

Ø Средства и постапки за вреднување:

-соработка и комуникација во групата,

-активност,

-лидерство,

-начин на презентација на стекнатите знаења, постери, брошури, статии.

 

Ø Забелешки од реализација на темата:

 

No comments:

Post a Comment