Monday, October 12, 2020

Тематски за декември - турски паралелки

 

ТЕМАТСКИ ПЛАН

 

Училиште и општина:СЕОУ ГОСТИВАР – ГОСТИВАР

Наставен предмет: Македонски јазик и литература

Година: III

Тема: Македонската литература по Втората светска војна и говорна комуникација

За паралелките на турски наставен јазик

 

Ред.бр.

Структура на темата

Време на реализација

1

Одлики и функции на говорниот исказ

25.11.2020

2

Одлики и функции на писмениот исказ

1.12.2020

3

Симулирање на воспоставување на прв контакт Симулација на ситуации на говорител и слушател

2.12.2020

4

Македонската литература по Втората Светска Војна

8.12.2020

5

Славко Јаневски – живот и дејност

9.12.2020

6.

Избор текст од Славко Јаневски

15.12.2020

7.

Стале Попов – живот и дејност

16.12.2020

8.

Избор текст од Стале Попов

22.12.2020

9.

Утврдување на знаењата

23.12.2020

10.

Медиумска култура

29.12.2020

11.

Сведување на оценки

30.12.2020

 

Ø  Цели на темата:

-Да ги сознава важните фактори за успешна говорна комуникација

-Да се пронаоѓа себеси во улога на говорител и слушател

-Да развије способност за поставување директни прашања за барање информации

-Да се насочи кон согледување разликување на општествено- политичките и културните услови во Македонија по Втората свтеска војна

-Да го разбере значењето на С.Јаневски како автор на првиот мак. Роман

-Да го разбере значењето на С.Попов

Ø  Услови за работа:

-литература,примери од литерарута

-хамер,

-хартија,

-табла,

-соодветни книги,

-маркери.

 

 

Ø  Корелација(внатрешна и надворешна):

-Внатрешна корелација со подрачјето јазик и подрачјето литература и лектира.

-Надворешна корелација со мајчиниот јазик, со странските јазици, информатика и др.

-Со мајчиниот јазик и со историјата.

-Со литературата на турскиот јазик

 

Ø  Средства и постапки за вреднување:

-Соработка и комуникација во групата

-Активност

-Квалитет и квантитет на стекнатите знаења

-Начин на презентација на стекнатите знаења

 

Ø  Забелешки од реализација на темата:

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment