ТЕМАТСКИ ПЛАН
Училиште и општина:СЕОУ “ГОСТИВАР” – ГОСТИВАР
Наставен предмет: Македонски јазик и литература
Година: III
Тема: Македонската литература по Втората светска војна
и говорна комуникација
За паралелките на
турски наставен јазик
Ред.бр. |
Структура на темата |
Време на реализација |
1 |
Одлики и
функции на говорниот исказ |
25.11.2020 |
2 |
Одлики и
функции на писмениот исказ |
1.12.2020 |
3 |
Симулирање на
воспоставување на прв контакт Симулација на ситуации на говорител и слушател |
2.12.2020 |
4 |
Македонската
литература по Втората Светска Војна |
8.12.2020 |
5 |
Славко Јаневски
– живот и дејност |
9.12.2020 |
6. |
Избор текст од
Славко Јаневски |
15.12.2020 |
7. |
Стале Попов –
живот и дејност |
16.12.2020 |
8. |
Избор текст од
Стале Попов |
22.12.2020 |
9. |
Утврдување на
знаењата |
23.12.2020 |
10. |
Медиумска
култура |
29.12.2020 |
11. |
Сведување на
оценки |
30.12.2020 |
Ø
Цели на темата:
-Да ги сознава важните фактори за успешна говорна комуникација
-Да се пронаоѓа себеси во улога на говорител и слушател
-Да развије способност за поставување директни прашања за барање информации
-Да се насочи кон согледување разликување на општествено- политичките и
културните услови во Македонија по Втората свтеска војна
-Да го разбере значењето на С.Јаневски како автор на првиот мак. Роман
-Да го разбере значењето на С.Попов
Ø
Услови за работа:
-литература,примери од литерарута
-хамер,
-хартија,
-табла,
-соодветни книги,
-маркери.
Ø
Корелација(внатрешна и надворешна):
-Внатрешна корелација со подрачјето јазик и подрачјето литература и
лектира.
-Надворешна корелација со мајчиниот јазик, со странските јазици,
информатика и др.
-Со мајчиниот јазик и со историјата.
-Со литературата на турскиот јазик
Ø
Средства и постапки за вреднување:
-Соработка и комуникација во групата
-Активност
-Квалитет и квантитет на стекнатите знаења
-Начин на презентација на стекнатите знаења
Ø
Забелешки од реализација на темата:
No comments:
Post a Comment