Monday, October 12, 2020

Тематско планирање - албански јазик (литература)

 

ПЛАНИРАЊЕ НА МОДУЛАРНА ЕДИНИЦА

 

Име и презиме на наставникот

Габриела Петроска

Назив на училиште, место

СЕОУ"Гостивар" - Гостивар

Струка/Сектор

Економско-правна и трговска/Економија,право и трговија

Образовен профил/квалификација

Економски техничар

Учебна година

2019/2020

Модул/предмет

Литература / Македонски јазик и литература

Наставна програма

Македонски јазик и литература за учениците од другите зеадници

Број и назив на модуларна едница

1.    Литература

Неделен/годишен фонд на часови

2/64

Година на изучување на програмата

II (втора) година

Паралелка/клас

II – 5,6,7,8,9,11

 

Ред бр.

Резултати од учење

 (РУ)

Вкупно часови заРУ

Време на реализаци-ја на РУ

Назив на наставниединици

Број на часови за:

НС

ПиО

Приме-на на ИКТ

Т

В

П

1.             

 

2

 

1, 2 н. -10 м.

1.Вовед во наставната програма за 1(прва) година

1

 

 

 

 

2.Разговор за летниот распуст

1

 

 

 

 

2.

РОМАНТИЗМОТ И ПРЕРОДБАТА КАЈ МАКЕДОНСКИОТ НАРОД

 -наведува карактеристики за собирачката дејност и авторите и делата од периодот на романтизмот и преродбата;

 

3,4 н.-11 м.

1,2н.-12 м.

4,5 н.-1 м.

1,2 н.-2 м

3.Појава и особености на просветителството во Македонија

1

 

 

 

1

4.Јордан Хаџи Константинов – Џинот

1

 

 

 

 

5.Собирачи на македонското народно творештво: Димитар Миладинов (Зборникот на Миладиновци); Кузман Шапкарев

6. Вежби -читање на извадоци (текстови) од Зборникот.

1

1

 

 

 

7.Константин Миладинов: “Т’га за југ”, “Бисера”

8. Вежби

 

1

1

 

 

 

9.Рајко Жинзифов: “Прошедба”

10.

 

 

 

 

 

11.Григор Прличев: “Сердарот”

12.Aнализа на ликовите во поемата „Сердарот“.

1

1

 

 

 

Проверка на знаењата

 

 

 

8

 

3.

 МАКЕДОНСКАТА ЛИТЕРАТУРА ПРИ КРАЈОТ НА IX ВЕК И ПОЧЕТОК НА XX ВЕК

-Да наведе карактеристики на македонската литература при крајот на IX век и почетокот на XX век.

- Ја анализира улогата и значењето на: Марко Цепнков и Војдан Чернодрински.

 

3, 4 н. – 5 м.

1.Марко Цепенков

2. Читање на приказни од М.Цепенков по избор

2

11111

 

 

 

3.Војдан Чернодрински

4. Раскажување на прочитаните извадоци од делата.

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Лектира

2

2н. 12 м.

.

1.Лектира -“Силјан Штркот“ – Марко Цепенков

2. Анализа на ликовите

 

 

2

 

 

6

 

2

1 н. 3 м.

9.Подготовка за писмена работа

10. Писмена работа

 

 

 

 

2

 

Користена литература

 

Забелешки

 

 

Датум на изготвување: ______________________

 

 

No comments:

Post a Comment