ПЛАНИРАЊЕ НА МОДУЛАРНА ЕДИНИЦА
Име и презиме на наставникот |
Габриела
Петроска |
Назив на училиште, место |
СЕОУ"Гостивар"
- Гостивар |
Струка/Сектор |
Економско-правна и трговска/Економија,право и
трговија |
Образовен профил/квалификација |
Економски
техничар |
Учебна година |
2019/2020 |
Модул/предмет |
Литература / Македонски
јазик и литература |
Наставна програма |
Македонски
јазик и литература за учениците од другите зеадници |
Број и назив на модуларна едница |
1.
Литература |
Неделен/годишен фонд на часови |
2/64 |
Година на изучување на програмата |
II (втора)
година |
Паралелка/клас |
II – 5,6,7,8,9,11 |
Ред бр. |
Резултати
од
учење (РУ) |
Вкупно
часови заРУ |
Време
на реализаци-ја
на
РУ |
Назив
на наставниединици |
Број
на часови за: |
|||||
НС |
ПиО |
Приме-на на ИКТ |
||||||||
Т |
В |
П |
||||||||
1.
|
|
2 |
1,
2 н. -10 м. |
1.Вовед
во наставната програма за 1(прва) година |
1 |
|
|
|
|
|
2.Разговор
за летниот распуст |
1 |
|
|
|
|
|||||
2. |
РОМАНТИЗМОТ И
ПРЕРОДБАТА КАЈ МАКЕДОНСКИОТ НАРОД -наведува карактеристики за собирачката
дејност и авторите и делата од периодот на романтизмот и преродбата; |
|
3,4
н.-11 м. 1,2н.-12
м. 4,5
н.-1 м. 1,2
н.-2 м |
3.Појава и особености на просветителството во Македонија |
1 |
|
|
|
1 |
|
4.Јордан Хаџи Константинов – Џинот |
1 |
|
|
|
|
|||||
5.Собирачи на македонското народно творештво: Димитар Миладинов
(Зборникот на Миладиновци); Кузман Шапкарев 6. Вежби -читање на извадоци (текстови)
од Зборникот. |
1 |
1 |
|
|
|
|||||
7.Константин Миладинов: “Т’га за југ”, “Бисера” 8. Вежби |
1 |
1 |
|
|
|
|||||
9.Рајко Жинзифов: “Прошедба” 10. |
|
|
|
|
|
|||||
11.Григор Прличев: “Сердарот” 12.Aнализа на ликовите во поемата „Сердарот“. |
1 |
1 |
|
|
|
|||||
Проверка на
знаењата |
|
|
|
8 |
|
|||||
3. |
МАКЕДОНСКАТА ЛИТЕРАТУРА
ПРИ КРАЈОТ НА IX ВЕК И ПОЧЕТОК НА XX ВЕК -Да наведе карактеристики на македонската литература при крајот на IX век
и почетокот на XX век. - Ја анализира улогата и значењето на: Марко Цепнков и
Војдан Чернодрински. |
|
3,
4 н. – 5 м. |
1.Марко
Цепенков 2. Читање на приказни од М.Цепенков по избор |
2 |
11111 |
|
|
|
|
3.Војдан
Чернодрински 4. Раскажување на прочитаните извадоци од делата. |
2 |
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||
5 |
Лектира |
2 |
2н.
12 м. . |
1.Лектира
-“Силјан Штркот“ – Марко Цепенков 2.
Анализа на ликовите |
|
|
2 |
|
|
|
6 |
|
2 |
1
н. 3 м. |
9.Подготовка
за писмена работа 10.
Писмена работа |
|
|
|
2 |
|
|
Користена
литература |
|
|||||||||
Забелешки |
|
|||||||||
Датум на изготвување: ______________________
No comments:
Post a Comment