ПЛАНИРАЊЕ НА МОДУЛАРНА ЕДИНИЦА
Име и презиме на наставникот |
Габриела
Петроска |
Назив на училиште, место |
СЕОУ"Гостивар"
- Гостивар |
Струка/Сектор |
Економско-правна и трговска/Економија,право и
трговија |
Образовен профил/квалификација |
Економски
техничар |
Учебна година |
2020/2021 |
Модул/предмет |
Јазик/Македонски
јазик и литература |
Наставна програма |
Македонски
јазик и литература за учениците од другите зеадници |
Број и назив на модуларна едница |
1.
ЈАЗИК |
Неделен/годишен фонд на часови |
2/64 |
Година на изучување на програмата |
II (втора)
година |
Паралелка/клас |
II – 5,6,7,8,9,11 |
Ред. бр. |
Резултати
од
учење (РУ) |
Вкупно
часови заРУ |
Време
на реализаци-ја
на
РУ |
Назив
на наставниединици |
Број
на часови за: |
|
|||||
НС |
ПиО |
Приме-на на ИКТ |
|||||||||
Т |
В |
П |
|||||||||
1.
|
ИСТОРИСКИ
РАЗВИТОК НА МАКЕДОНСКИОТ ЈАЗИК |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||||||
2. |
- ги толкува ставовите
на Мисирков за македонскиот стандарен јазик. |
2 |
3 н. 10 м. |
1.Погледите
на Крсте Петков Мисирков за македонскиот литературен јазик. |
1 |
|
|
|
1 |
||
2.Проверка на знаења |
|
|
|
1 |
|
||||||
3. |
ФОНЕТИКА
И ФОНОЛОГИЈА -
ги акцентира сложените зборови; - прави ралика во
акцентирањето на одредена група на зборови кои не се акцентираат според
правилата за третосложн акцентирање. |
7 |
4, 5 н. 10 м. 1,
2 н. 11 м. |
|
|
|
|
|
|
||
3.Акцентот
во сложените зборови |
1 |
|
|
|
1 |
||||||
4.Отстапување
од третосложно акцентирање |
1 |
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
5.Проверка
на знаењата |
|
|
|
1 |
|
||
|
-ги акцентира туѓите зборови навлезени во македонскиот стандарден
јазик |
|
|
6.
Акцентот во туѓите зборови |
1 |
|
|
|
|
||
|
- ги изговара акцентските целости. |
|
|
7.Акцентни
целости |
1 |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
8.
Утврдување на знаењата за акцент |
|
|
|
1 |
|
||
|
|
|
|
9.
Проверка на знаењата - тест |
|
|
|
1 |
|
||
4. |
Морфологија -ги препознава придавките во реченицата; - ги класифицира видовите на заменки (лични, личнопредметни, показни)ꓼ - ги разликува броевите како зборови што означуваат количество; -
искажува точна и приближна бројност. - ги употребува сврзниците меѓу зборовите. - Ги разликува видовите на прилози (за време, место начин и количество). |
10 |
1,2,3,4
н. -12 м. 3,4
н.- 2 м. |
1.Придавки
(граматички категории кај придавките, степенување кај придавките) 2.Вежби |
1 |
1 |
|
|
1 |
||
3.Заменки(
лично, личнопредметни и показни заменки). 4.
Вежби |
1 |
1 |
|
|
|
||||||
5.
Броеви |
1 |
|
|
|
|
||||||
6.
Проверка на знаењата |
|
|
|
1 |
|
||||||
7.Сврзници |
1 |
|
|
|
|
||||||
8.
Прилози (за време, место, начин и количество). 9.Вежби |
1 |
1 |
|
|
|
||||||
10.
Проверка на знаењата- тест |
|
|
|
1 |
|
||||||
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
5. |
Синтакса - ги разликува речениците кои содржат атрибут и апозиција; |
9 |
3,4
н. -3м. 1,2,3
н.- 4 м. |
1.Второстепени
реченични членови (атрибут и апозиција) 2.Проверка
на знаењата |
1 |
1 |
|
|
|
||
-разликува реченици со директен од реченици со индиректен предмет. |
|||||||||||
3.
Директен и индиректен предмет 4.
Вежби 5.Проверка
на знаењата |
1 |
1 |
|
1 |
1 |
||||||
|
|||||||||||
6.
Додатоци на прирокот (за време, место, начин, количество и цел). 7.
Вежби 8.
Проверка на знаењата |
1 |
1 |
|
1 |
|
||||||
9.
Тест |
|
|
|
1 |
|
||||||
|
|||||||||||
Користена
литература |
Адекватен учебник одобрен од министер за образование и наука ,како и
други пишани и електронкси извори,адекватни
и важни за реализирање на наставната програма. |
|
|||||||||
Забелешки |
|
||||||||||
|
No comments:
Post a Comment