Monday, October 12, 2020

Тематско планирање за втора година - албански паралелки (јазик)

 

ПЛАНИРАЊЕ НА МОДУЛАРНА ЕДИНИЦА

 

Име и презиме на наставникот

Габриела Петроска

Назив на училиште, место

СЕОУ"Гостивар" - Гостивар

Струка/Сектор

Економско-правна и трговска/Економија,право и трговија

Образовен профил/квалификација

Економски техничар

Учебна година

2020/2021

Модул/предмет

Јазик/Македонски јазик и литература

Наставна програма

Македонски јазик и литература за учениците од другите зеадници

Број и назив на модуларна едница

1.    ЈАЗИК

Неделен/годишен фонд на часови

2/64

Година на изучување на програмата

II (втора) година

Паралелка/клас

II – 5,6,7,8,9,11

 

Ред. бр.

Резултати од учење

 (РУ)

Вкупно часови заРУ

Време на реализаци-ја на РУ

Назив на наставниединици

Број на часови за:

 

НС

ПиО

Приме-на на ИКТ

Т

В

П

1.             

ИСТОРИСКИ РАЗВИТОК НА МАКЕДОНСКИОТ ЈАЗИК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

-  ги толкува ставовите на Мисирков за македонскиот стандарен јазик.

2

 3 н. 10 м.

1.Погледите на Крсте Петков Мисирков за македонскиот литературен јазик.

1

 

 

 

1

2.Проверка на знаења

 

 

 

1

 

3.

ФОНЕТИКА И ФОНОЛОГИЈА

- ги акцентира сложените зборови; - прави ралика во акцентирањето на одредена група на зборови кои не се акцентираат според правилата за третосложн акцентирање.

7

 4, 5 н. 10 м.

1, 2 н. 11 м.

 

 

 

 

 

 

3.Акцентот во сложените зборови

1

 

 

 

1

4.Отстапување од третосложно акцентирање

1

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Проверка на знаењата

 

 

 

 

1

 

 

-ги акцентира туѓите зборови навлезени во македонскиот стандарден јазик

 

 

6. Акцентот во туѓите зборови

 

1

 

 

 

 

 

- ги изговара акцентските целости.

 

 

7.Акцентни целости

1

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Утврдување на знаењата за акцент

 

 

 

1

 

 

 

 

 

9. Проверка на знаењата - тест

 

 

 

 

1

 

4.

Морфологија

-ги препознава придавките во реченицата;

- ги класифицира видовите на заменки (лични, личнопредметни, показни)

- ги разликува броевите како зборови што означуваат количество; - искажува точна и приближна бројност.

- ги употребува сврзниците меѓу зборовите.

- Ги разликува видовите на прилози (за време, место начин и количество).

10

1,2,3,4 н. -12 м.

3,4 н.- 2 м.

1.Придавки (граматички категории кај придавките, степенување кај придавките)

2.Вежби

 

1

1

 

 

1

3.Заменки( лично, личнопредметни и показни заменки).

4. Вежби

1

1

 

 

 

5. Броеви

1

 

 

 

 

6. Проверка на знаењата

 

 

 

1

 

7.Сврзници

 

1

 

 

 

 

8. Прилози (за време, место, начин и количество).

9.Вежби

1

1

 

 

 

10. Проверка на знаењата- тест

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Синтакса

- ги разликува речениците кои содржат атрибут и апозиција;

9

3,4 н. -3м.

1,2,3 н.- 4 м.

1.Второстепени реченични членови (атрибут и апозиција)

2.Проверка на знаењата

1

1

 

 

 

-разликува реченици со директен од реченици со индиректен предмет.

3. Директен и индиректен предмет

4. Вежби

5.Проверка на знаењата

 

 

1

1

 

1

1

 

6. Додатоци на прирокот (за време, место, начин, количество и цел).

7. Вежби

8. Проверка на знаењата

 

1

1

 

1

 

9. Тест

 

 

 

1

 

 

Користена литература

Адекватен учебник одобрен од министер за образование и наука ,како и други пишани и електронкси извори,адекватни и важни за реализирање на наставната програма.

 

Забелешки

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment