Наставен предмет: Македонски јазик и литература
Година: III
Тема: Синтакаса; Мак. литература меѓу
двете светски војни
За паралелките на македонски наставен јазик
Ред.бр.
|
Структура
на темата
|
Време
на реализација
|
1.
|
Писмена вежба,подготовка за писмена работа
|
23.02.2017
|
2.
|
Втора писмена работа
|
24.02.2017
|
3.
|
Поправка на втората писмена работа
|
27.02.2017
|
4.
|
Сложена реченица- сврзничка и бесврзничка
|
02.03.2017
|
5
|
Составна независносложена реченица
|
03.03.2017
|
6
|
Спротивна независносложена реченица
|
06.03.2017
|
7
|
Разделни независносложени реченици
|
09.03.2017
|
8
|
Исклучни и заклучни независносложени реченици
|
10.03.2017
|
9
|
Вежби: синтаксичка анализа
|
13.03.2017
|
10
|
Македонска литература меѓу двете светски војни
|
16.03.2017
|
4.
|
Васил Иљоски- живот и дејност
|
17.03.2017
|
5.
|
Анализа на драмата “Чорбаџи Теодос„ В.Иљоски
|
20.03.2017
|
6.
|
Анализа на главните ликови
|
23.03.2017
|
7.
|
Антон Панов-живот и дејност
|
24.03.2017
|
8.
|
Анализа на драмата “Печалбари’’-А.Панов
|
27.03.2017
|
|
||
10.
|
Ристо Крле- осврт врз животот и лит. дејност
|
30.03.2017
|
11.
|
Анализа на драмата
“Парите се отепувачка’’
|
31.03.2017
|
12.
|
Повторување со утврдувањеза претставниците намакедонската литература
|
03.04.2017
|
Ø Цели на темата:
-Да добие информации за
развитокот на мак. литература меѓу двете светски војни.
-Да добие информација за
појавата, особеностите на главниот преставник на македонската драмска
литература меѓу двете светски војни.
Ø Услови за работа:
-маркери,
-наставни листови,
-соодветни книги,
-видео материјали,
-презентации и квизови.
Ø Корелација(внатрешна и надворешна):
-историја,
-литература,
-јазик,
-современи услови за живот.
Ø Средства и постапки за вреднување:
Активност на часовите и проверка на знаењето,
логичко размислување, анализа, синтеза, креативност, самостојност во работата,
активности во група.
Ø Забелешки од реализација на темата:
No comments:
Post a Comment