Wednesday, September 21, 2016

Тематски план за декември, македонски јазик и литература - трета година



Наставен предмет: Македонски јазик и литература-Синтакса
Година: III
Тема:Модерната во светската литература
За паралелките на македонски наставен јазик
Ред.бр.
Структура на темата
Време на реализација
1
Појава, особености и главни претставници
21.11.2016
2
Едгар Алан По –живот и дејност-„Гавранот“
25.11.2016
3
Шарл Бодлер-живот и дејност-„Албатрос“
28.11.2016
4
Повторување за модерната во светската литература
01.12.2016
5
Предмет(директен и индиректен)
-Удвојување на предметите,
02.12.2016
6
Вежби за удвојување на директниот и индиректниот предмет
05.12.2016
7
Предмет со предлог или предлошки предмет
09.12.2016
8
Прилошки определби (време,место,начин,причина,количество,цел,услов,допуштање)
12.12.2016
9
Вежби преку текстови во кои има прилошки определби сосоодветно значење,смисла,потекло.
15.12.2016
10
Второстепени реченични членови:атрибут и апозиција
16.12.2016
11
Реченични еквиваленти
19.12.2016
12
Повторување со вежби за реченица и нејзините делови
22.12.2016
13
Лектира:“Песни“-Е.Багрјана“
23.12.2016

Ø Цели на темата:
-Да ги осознава особеностите на модерната во светската литература,времето во кое таасе создава;
-да се запознава со посебните претставници и со нивниот живот и дело;
-Да ги воочи разликите во нивните специфичности (симболизам,имресионизам,експресионизам,надреализам,дадаизам)
-Да го збогати речникот.
-Да ги разликува директниот и индиректниот предмет и да го совлада удвојувањето
-Да ја познава разликата меѓу предлошкиот предмет и прилошката определба
-да ги разликува атрибутот и апозицијата како второстепени реченични членови и видовите;придавски и именски
-Комуникација, решавање проблеми,соработка.

Ø Услови за работа:
-Учебник по македонски јазик за средно образование
-Табла,креда
-наставни листови,
-презентации и квизови,
-видео клипови.

Ø Корелација(внатрешна и надворешна):
-јазик,
-литература.
Ø Средства и постапки за вреднување:
-писмено оценување,
-индивидуално,
-самооценување.

Ø Забелешки од реализација на тематата:

No comments:

Post a Comment