Наставен предмет: Македонски јазик и литература-Синтакса
Година: III
Тема:Модерната во светската
литература
За паралелките на македонски наставен јазик
Ред.бр.
|
Структура
на темата
|
Време
на реализација
|
1
|
Појава, особености и главни претставници
|
21.11.2016
|
2
|
Едгар Алан По –живот и дејност-„Гавранот“
|
25.11.2016
|
3
|
Шарл Бодлер-живот и дејност-„Албатрос“
|
28.11.2016
|
4
|
Повторување за модерната во светската литература
|
01.12.2016
|
5
|
Предмет(директен и индиректен)
-Удвојување на предметите,
|
02.12.2016
|
6
|
Вежби за удвојување на директниот и индиректниот предмет
|
05.12.2016
|
7
|
Предмет со предлог или предлошки предмет
|
09.12.2016
|
8
|
Прилошки определби (време,место,начин,причина,количество,цел,услов,допуштање)
|
12.12.2016
|
9
|
Вежби преку текстови во кои има прилошки определби сосоодветно
значење,смисла,потекло.
|
15.12.2016
|
10
|
Второстепени реченични членови:атрибут и апозиција
|
16.12.2016
|
11
|
Реченични еквиваленти
|
19.12.2016
|
12
|
Повторување со вежби за реченица и нејзините делови
|
22.12.2016
|
13
|
Лектира:“Песни“-Е.Багрјана“
|
23.12.2016
|
Ø Цели на темата:
-Да ги осознава особеностите на модерната во
светската литература,времето во кое таасе создава;
-да се запознава со посебните претставници и со
нивниот живот и дело;
-Да ги воочи разликите во нивните специфичности (симболизам,имресионизам,експресионизам,надреализам,дадаизам)
-Да го збогати речникот.
-Да ги разликува директниот и индиректниот предмет и да го
совлада удвојувањето
-Да ја познава разликата меѓу предлошкиот предмет
и прилошката определба
-да ги разликува атрибутот и апозицијата како
второстепени реченични членови и видовите;придавски и именски
-Комуникација, решавање проблеми,соработка.
Ø Услови за работа:
-Учебник по македонски јазик за средно образование
-Табла,креда
-наставни листови,
-презентации и квизови,
-видео клипови.
Ø Корелација(внатрешна и надворешна):
-јазик,
-литература.
Ø Средства и постапки за вреднување:
-писмено оценување,
-индивидуално,
-самооценување.
Ø Забелешки од реализација на тематата:
No comments:
Post a Comment