Наставен предмет: Македонски јазик и литература
Година: III
Тема:СИНТАКСА
За паралелките на македонски наставен јазик
Ред.бр.
|
Структура
на темата
|
Време
на реализација
|
1
|
Лектира:„Земјата на снеговите“- Јасунари Кавабата
|
24.10.2016
|
2
|
Согласување меѓу подметот и прирокот
|
27.10.2016
|
3
|
Вежби за разликување на членовите во простата реченица
|
28.10.2016
|
4
|
Модална карактеристика на реченицата.Расказни,прашални,заповедни желбени
Вежби на текстови каде говорителот при општењето сака да
соопшти,праша,заповеда
|
31.10.2016
|
5
|
Безлични реченици
|
03.11.2016
|
6
|
Активни и пасивни реченици
|
04.11.2016
|
7
|
Вежби преку кои ќе се определат безлични реченици
|
07.11.2016
|
8
|
Негација, Вежби за определување на негацијата на негацијата од гледна
точка на модалност
|
10.11.2016
|
9
|
Лектира:„На полковникот нема кој да му пишува“-Маркес
|
11.11.2016
|
10
|
Техничка подготовка за првата писмена работа
|
14.11.2016
|
11
|
Прва писмена работа
|
17.11.2016
|
12
|
Поправка на првата писмена работа
|
18.11.2016
|
Ø Цели на темата:
-Да ја дефинира синтаксата како дел од граматиката што ги
проучува способностите на зборовите да се поврзуваат;
-Да ја дефинира реченицата како централна синтаксичка
единица;
-Да ја определи модалноста како израз на
говорителот и односот на тоа што го соопштува во стварност;
-Да стекне вештини
за соработка,комуникација, решавање проблеми.
Ø Услови за работа:
-наставни листови,
-маркери,
-соодветни учебници,
-Power point
презентации
и квизови
-Македонски јазик за средно образование
Ø Корелација(внатрешна и надворешна):
-со странските јазици
-логика, лингвистика
-историја
Ø Средства и постапки за вреднување:
-Активност на часовите и проверка на знаењето со
повторување
-Вежби
-Писмено оценување прку писмена работа
Ø Забелешки од реализација на темата:
No comments:
Post a Comment