Наставен предмет: Македонски јазик и литература
Година: III
Тема: Историски развој на македонскиот јазик-Реализам
За паралелките на македонски наставен јазик
бр.
|
Структура
на темата
|
Време
на реализација
|
1
|
Запознавање со материјалот
|
01.09.2016
|
2
|
Македонскиот јазик во текот на НОБ; Прогласување на мак.јаз. како службен
во НРМ
|
02.09.2016
|
3
|
Преглед на развитокот на мак.гласовен с-м.Преглед на промените во граматичкиотс-м
на мак.јаз.
|
05.09.2016
|
4
|
Повторување со вежби за историскиот развој на мак.јаз
|
09.09.2016
|
5
|
Синтаксата како дел од граматиката
|
12.09.2016
|
6
|
Гласовни промени
|
15.09.2016
|
7
|
Граматичка структура на реченицата
|
16.09.2016
|
8
|
Проста реченица
|
18.09.2016
|
9
|
Утврдување на знаењата
|
19.10.2016
|
10
|
Креативно пишување;Есеј(коментар,резиме)
|
22.10.2016
|
11
|
Структура на есејот
|
23.09.2016
|
12
|
Композиција на есејот
|
26.09.2016
|
13
|
Прирок
|
29.09.2016
|
14
|
Подмет
|
30.09.2016
|
15
|
Реализмот во светската литература
|
03.10.2016
|
16
|
Оноре де Балзак
|
06.10.2016
|
17
|
Чичко Горио
|
07.10.2016
|
18
|
Лав Николаевич Толстој
|
10.10.2016
|
19
|
Смртта на Иван Илич - анализа
|
13.10.2016
|
20
|
Ф.М.Достоевски
|
17.10.2016
|
21
|
„Злосторство и казна“ анализа
|
20.10.2016
|
22
|
Утврдување на знаењата за реализам
|
21.10.2016
|
Ø Цели на темата:
Да ги согледа историските
влијанија од различни сфери врз појавата на реализмот
Да ги усвои основните
карактеристики на реализмот и да се запознае со најзначајните претставници и
нивните основни библиографски податоци
Да умее да ги коментира идеите во
делата и да ги определи типичните реалистички ликови
-соработка,
-комуникација,
-лидерство
Ø Услови за работа:
Учебник за средно образование
-маркери,
-хартија,
- power point презентации,
- видео клипови
-табла.
Ø Корелација (внатрешна и надворешна):
-историја
- психологија
Ø Средства и постaпки за вреднување:
-соработка и комуникација во групата,
-активност,
-лидерство,
-начин на презентација на стекнатите заења.
Ø Забелешки од реализација на темата:
No comments:
Post a Comment