Наставен предмет: Македонски јазик и литература
Година: III
Тема: Македонска литература крајна 19 и
почеток на 20век; Есеј;Масовни медиуми
За паралелките на македонски наставен јазик
Ред.бр.
|
Структура
на темата
|
Време
на реализација
|
1
|
Македонската литература кон крајот на 19 и почеток на 20 век
|
19.01.2017
|
2
|
Марко Цепенков
|
20.01.2017
|
3
|
„Силјан Штркот“
|
23.01.2017
|
4
|
Војдан Чернодрински
|
26.01.2017
|
5
|
„Македонска крвава свадба“
|
27.01.2017
|
6
|
Повторување за мак.литер.кон крајотна 19
и почеток на 20 век
|
30.01.2017
|
7
|
Видови есеј
|
02.02.2017
|
8
|
Практична вежба,креативно пишување есеј
|
03.02.2017
|
9
|
Вежби за аргументирање на ставови
|
06.02.2017
|
10.
|
Масовни медиуми; Весник-одлики на весникот
|
09.02.2017
|
11
|
Јазикот во весниците
|
10.02.2017
|
12
|
Радио – функции на радиото
|
13.02.2017
|
13
|
Јазикот во радиото
|
16.02.2017
|
14
|
Телевизија – одлики и функции
|
17.02.2017
|
15
|
Јазикот во телевизијата
|
20.02.2017
|
Ø Цели на темата:
Ø Да се запознаат со претставниците на македонската
литература напочетокот на20 век
Ø Да се оспособата запишување на есеј;
Ø Да може да прави разлики меѓу масовните медиуми и да се
запознаатсо нивните одлики
Ø Услови за работа:
-Граматика, весници, списаниjа, хамер, хартија, табла,
маркери, презентации и квизови, посета на локално радио, разговор со новинар.
Ø Корелација(внатрешна и надворешна):
-Мајчин јазик на ученикот
Ø Средства и постапки за вреднување:
-соработка и комуникација во групата,
-активност,
-лидерство,
-начин на презентација на стекнатите знаења,
постери, брошури, статии.
Ø Забелешки од реализација на темата:
No comments:
Post a Comment