Wednesday, November 28, 2018

Тематско планирање за прва година - ноември



                                               ТЕМАТСКИ ПЛАН

1.1  Наслов на тематската целина: ТЕОРИЈА НА ЛИТЕРАТУРАТА
1.2  Наставен предмет:македонски јазик и литература
1.3  Учебна година:2018/2019


Реден
број
Структура на тематската целина
Време на реализација
1.
Литературата како уметност
18.10.2018
2.
Литературата и науката за литература
19.10.2018
3.
Митот за извор на литературата
22.10.2018
4.
Фолклорот – извор на литература
25.10.2018
5.
Обработка (анализа) на литературата по избор
26.10.2018
6.
Митот за златното јаболко
29.10.2018
7.
Лектира
01.11.2018
8.
Писмена вежба – подготовка за писмена работа
02.11.2018
9.
Прва писмена работа
05.11.2018
10.
Поделба на литературата
08.11.2018
11.
Лирика – лирски видови
09.11.2018
12.
Обележја на лирските уметнички видови
12.11.2018
13.
Народни лирски песни
15.11.2018
14.
Анализа на народни лирски песни
16.11.2018
15.
Утврдување на знаењата
19.11.2018
16.
Епика – епски видови
19.11.2018
17.
Наративни елементи на епските видови
22.11.2018
18.
Епски народни дела
23.11.2018
20.
Утврдување – Епика и лирика
26.11.2018
21.
Лектира
29.11.2018
22.
Драма – карактеристики на драмата
30.11.2018
23.
Драмски видови – трагедии
03.12.2018
24.
Драмски видови – комедии
06.12.2018
25.
Утврдување за драма
07.12.2018
26.
Анализа на драмски текст по избор
10.12.2018
27.
Лирско – епски видови
13.12.2018
28.
Тематско утврдување (тест)
14.12.2018


1.    Цел на тематската целина
-       Да ја дефинира литературата како уметност,
-       Да прави разлика меѓу народна и уметничка литература,
-       Да ги дефинира лириката, епиката и драмата,
-       Да ги разликува стилските изразни средства,


2.    Услови за работа
-       Повторување,
-       Презентација на различни видови уметнички дела

3.    Средства и постапки за вреднување
-       Анализа на текстови (фолклрорни, авторски, митски), (лирски, епски, драмски).


                                                                                   


No comments:

Post a Comment