1.1 Наслов на тематската целина:
НАУКА ЗА ЈАЗИКОТ
1.2 Наставен предмет:македонски
јазик и литература
1.3 Учебна година:2018/2019
Реден
број
|
Структура на тематската целина
|
Време на
реализација
|
1.
|
Говорна вежба
|
03.09.2018
|
2.
|
Комуникација – видови
|
06.09.2018
|
3.
|
Јазикот како систем од знаци
|
07.09.2018
|
4.
|
Природен наспроти вештачки јазик,
стандарден наспроти дијалектичен јазик
|
10.09.2018
|
5.
|
Утврдување со вежби
|
13.09.2018
|
6.
|
Јазикот наспроти говорот, Говорот наспроти
писмото
|
14.09.2018
|
7.
|
Граматички вежби – комуникации
|
17.09.2018
|
8.
|
Тематско утврдување (тест)
|
20.09.2018
|
1.
Цел
на тематската целина
-
Ученикот да се запознае со
историските факти за појавата на глаголицата и кирилицата,
-
Се здобива со знаење од
општествено-историски услови за појава на словенската писменост,
-
Да ги сфати разликите во
видовите комуникација (сигнална, симболичка, вербална и невербална, еднонасочна
и заемна),
-
Да го сфати поимот знак во
вербалниот код,
-
Да ги разбира функциите и
елементите на комуникацискиот однос,
-
Да ја осознава разликата
меѓу природен и вештачки јазик,
-
Да ја согледа народната
основа на стандардниот македонски јазик,
-
Да ги усвои разликите меѓу
јазикот и говорот.
2.
Услови
за работа
-
Македонски јазик и
литература
-
Печатени материјали со
различна дијалектна основа
-
Power point презентации
-
Интернет
3.
Средства
и постапки за вреднување
-
Повторување, анализа,
одделување на успешно (неуспешно) спроведена комуникација,
-
Читање текстови, спроведена
комуникација,
-
Реферат – недостатоците и
предностите на (пишаниот) говорниот текст.
No comments:
Post a Comment