ТЕМАТСКИ
ПЛАН
Училиште и
општина: СЕОУ “ГОСТИВАР” – ГОСТИВАР
Наставен предмет: Македонски јазик и литература
Година: IV
Тема: СВЕТСКА
ЛИТЕРАТУРА
За паралелките на македонски наставен јазик
Ред.бр.
|
Структура на темата
|
Време на реализација
|
1
|
Светска литература - појава
|
06.10.2017
|
2
|
Особености и претставници
|
10.10.2017
|
3
|
Семјуел Бекет – живот и дејност
|
13.10.2017
|
4
|
Анализа на драмата „Чекајќи го Годо"
|
17.10.2017
|
5
|
Апсурдот во антидрамата „Чекајќи го Годо"
|
18.10.2017
|
6
|
Антон Павлович Чехов – живот и дејност
|
20.10.2017
|
7
|
Анализа на избор раскази од Чехов
|
24.10.2017
|
8
|
Утврдување на знаењата
|
25.10.2017
|
9
|
Пребарување на интернет: тekstovi
od ^ehov; fotografii, faksimili i drug vizuelen materijal
|
27.10.2017
|
10
|
Михаил Шолохов – живот и дејност
|
31.10.2017
|
11
|
Анализа на расказот „Судбината на човекот", Шолохов во рамките на руската
социјалистичка литература
|
01.11.2017
|
12
|
Албер Ками – живот и дејност
|
03.11.2017
|
13
|
Анализа на романот „Странецот"
|
07.11.2017
|
14
|
Подготовка за прва писмена работа
|
08.11.2017
|
15
|
Прва писмена работа
|
10.11.2017
|
Цели
на темата:
Ø gi
naveduva osnovnite bio-bibliografski podatoci za Beket;
Ø go interpretira dramskiot tekst „^ekajќi go Godo“ od aspekt na teatarot na apsurdot;
Ø go
sporeduva tekstot so klasi~nata dramska postapka;
Ø go
komentira odnosot kon dramskoto dejstvo.
Ø gi
usvojuva osnovnite bio-bibliografski podatoci za ^ehov;
Ø da ja analizira specifikata na raska`uva~kata
rabotilnica na ^ehov;
Ø gi koristi prethodnite znaewa za ^ehov („Vujko
Vawa“) vo komentarot na negovoto tvoreшtvo.
Ø gi naveduva bio-bibliografskite podatoci za
avtorot;
Ø гo
komentira tvoreшtvoto
na Шolohov vo ramkite na
ruskata socijalisti~ka literatura i kako literatura so univerzalni vrednosti;
Ø go interpretira raskazot „Sudbinata na ~ovekot“;
Ø gi naveduva
bio-bibliografskite podatoci za avtorot;
Ø go interpretira romanot
„Stranecot“.
Ø
Услови за работа:
-наставни листови,
-маркери,
-интернет
-соодветни книги.
-Македонски јазик за средно образование
Ø
Корелација(внатрешна
и надворешна):
Vnatre{na korelacija (jazik,
istorija na literaturata i teorija na literaturata
Ø
Средства и
постапки за вреднување:
-Активност на часовите и проверка на знаењето со
повторување
-Вежби
-Писмено оценување преку тест
Ø
Забелешки од
реализација на темата:
No comments:
Post a Comment