Wednesday, September 13, 2017

Тематско планирање за октомври


ТЕМАТСКИ ПЛАН

Училиште и општина: СЕОУГОСТИВАР – ГОСТИВАР
Наставен предмет: Македонски јазик и литература
Година: IV
Тема: СВЕТСКА ЛИТЕРАТУРА
За паралелките на македонски наставен јазик

Ред.бр.
Структура на темата
Време на реализација
1
Светска литература - појава
06.10.2017
2
Особености и претставници
10.10.2017
3
Семјуел Бекет – живот и дејност
13.10.2017
4
Анализа на драмата „Чекајќи го Годо"
17.10.2017
5
Апсурдот во антидрамата „Чекајќи го Годо"
18.10.2017
6
Антон Павлович Чехов – живот и дејност
20.10.2017
7
Анализа на избор раскази од Чехов
24.10.2017
8
Утврдување на знаењата
25.10.2017
9
Пребарување на интернет: тekstovi od ^ehov; foto­gra­fii, faksimili i drug vi­zu­e­len materijal
27.10.2017
10
Михаил Шолохов – живот и дејност
31.10.2017
11
Анализа на расказот „Судбината на човекот", Шолохов во рамките на руската социјалистичка литература
01.11.2017
12
Албер Ками – живот и дејност
03.11.2017
13
Анализа на романот „Странецот"
07.11.2017
14
Подготовка за прва писмена работа
08.11.2017
15
Прва писмена работа
10.11.2017


Цели на темата:
Ø  gi naveduva osnovnite bio-bib­li­o­grafski podatoci za Beket;
Ø   go inter­pre­tira dramskiot tekst  ^ekajќi go Godo od  aspekt na te­a­tarot na apsurdot;
Ø  go spo­reduva teks­tot so klasi~nata dra­m­ska po­stap­ka;
Ø  go komentira odnosot kon dramskoto dej­stvo­.

Ø  gi usvojuva os­nov­ni­te bio-bib­­lio­graf­ski po­datoci za ^ehov;
Ø   da ja analizira specifikata na raska`u­va~­ka­ta rabotilnica na ^ehov;
Ø  gi  ko­ris­ti prethodnite znaewa za ^ehov („Vujko Vawa) vo komentarot na ne­go­voto tvoreшtvo.


Ø   gi naveduva bio-bibliografskite podatoci za avtorot;
Ø  гo komentira tvoreшtvoto na Шolohov vo ramkite na ruskata socijalisti~ka literatura i kako literatura so univerzalni vrednosti;
Ø   go interpretira raskazot „Sudbinata na ~ovekot;
Ø  gi naveduva bio-bibliografskite podatoci za avtorot;
Ø  go interpretira romanot „Stranecot.

Ø  Услови за работа:
-наставни листови,
-маркери,
-интернет
-соодветни книги.
-Македонски јазик за средно образование

Ø  Корелација(внатрешна и надворешна):
Vnatre{na korelacija (ja­zik, istorija na litera­tu­ra­ta i teorija na literaturata

Ø  Средства и постапки за вреднување:

-Активност на часовите и проверка на знаењето со повторување
-Вежби
-Писмено оценување преку тест


Ø  Забелешки од реализација на темата:


No comments:

Post a Comment